Lösningar för hantering av dina dokument

Säker lagring med enkel delning och signering av dokument för organisationer, företag och projekt


Huvudfunktioner i iCoordinator

Våra huvudfunktioner i iCoordinator som ger säker lagring och enkel delning av dokument 

Rättighetsstyrning

Behörighet för att läsa eller redigera kan ges för en användare eller en grupp till en mapp eller en enskild fil vilket skapar en hög säkerhet i olika samarbeten.

Etiketter

Filer och mappar kan märkas med etiketter (metadata) vilket ger möjlighet för användaren att på ett enkelt sätt kategorisera och organisera sina filer.

Smarta mappar

De smarta mapparna fungerar som virtuella mappar, och med rätt märkning av Etiketter kan filer styras och organiseras automatiskt till en angiven mapp.

Redigera på din dator

Med iCoordinator™ Web Extension gör det möjligt att direkt från webbläsare sömlöst öppna-redigera-spara filer med hjälp av din lokala programvara som t.ex. Word

Dokumentvisning online

Den inbyggda webbaserade dokumentvisaren för webbläsare och mobil klarar att visa hundratals olika filformat som exempelvis PDF, Word, Excel, bildfiler och DWG.

Versionshantering

iCoordinator™ har inbyggd automatisk versionshantering som uppdaterar versionsnummer löpande och ger möjlighet att vid behov gå tillbaka till en tidigare version.

Uppladdning via e-post

iCoordinator™ ger möjlighet att lägga till filer till en viss arbetsyta eller en mapp på portalen genom att skicka filerna som bilagor via e-post.

Mobil åtkomst

Tillgängligheten till filer på mobila enheter ger användarna åtkomst till filer oavsett var de befinner sig på smartphones och surfplattor (iOS & Android).

Vilken edition av iCoordinator passar dig?

iCoordinator finns i ett antal editioner som är framtagna för att passa kunder med olika behov

IKON1-4
KUNDPORTAL


Ger möjlighet att dela dokument med företagets alla kunder och leverantörer till en fast, låg och kalkylerbar kostnad.

IKON3-3
PROJEKT

När projektet behöver en neutral plats där deltagande företag och organisationer kan dela på dokument oberoende av interna system hos respektive deltagare.

 

IKON2-1
ENTERPRISE

Är den edition som vänder sig till den som söker det där lilla extra, både avseende funktionalitet som tillgång till service och support.

IKON4-1
OEM

Är en edition som vänder sig till molnleverantörer av andra IT-tjänster och som vill använda valda delar av iCoordinators klienter som en del av sin egen tjänst under eget varumärke.

Våra värdeskapande tjänster

Implementation

En av våra mest omtyckta tjänster vi i workshop-format analyserar era behov och levererar en nyckelfärdig lösning.

Projektledning

Designtech har många års erfarenhet av att leda olika slags projekt från en liten webb till stora samverkansprojekt.

Utbildning

Vi tillhandahåller utbildningar för alla våra produkter och lösningar för såväl individer som grupper.

Utveckling

Vårt utvecklingsteam kan hantera såväl produktutveckling som anpassningar, integrationer och skräddarsydda system.

VISMA ADDO - DIGITAL SIGNERING

Signera dina avtal på ett enkelt sätt från surfplatta, dator eller smartphone

Namnlöst-2
Support

Vid sidan om produktsupporten som ingår för alla användare,

erbjuder vi anpassad support för krävande situationer 


“BDX sökte efter en leverantör med lång erfarenhet av dokumenthantering ur ett projektperspektiv. Vi valde Designtech dels på grund av deras mycket långa erfarenhet av dokumenthantering och dels på grund av att de har en egenutvecklad dokumenthanteringsplattform med filsynkronisering, vilket sparar tid för våra medarbetare.”

“Designtech Solutions är en strategisk partner med lång erfarenhet och spetskompetens inom sitt område, vilket våra gemensamma kunder kommer att ha stor nytta av.”

“Vi har samarbetat med Designtech i många år nu och samarbetet har utvidgats genom åren i takt med att våra behov ökat. En viktig del i samarbetet är att Designtechs konsulter förstår vår verksamhet väldig väl och kan därigenom leverera kundanpassade lösningar som möter upp mot våra behov.”