Hoppa till huvudinnehåll

Support

SUPPORT

Vid sidan om produktsupporten som ingår för alla användare, erbjuder vi anpassad support för krävande situationer

Designtech erbjuder support på olika sätt beroende på vilket verksamhetsområde din förfrågan gäller

Normalt rör sig ett ärende inom någon av dessa huvudområden:

  • Vår egen produkt iCoordinator
  • Vår egen produkt ProjectCoordinator
  • OEM-partners och återförsäljare
  • Kundspecifika lösningar
  • Tredjepartsprodukter

Om inget annat avtalats är vår support tillgänglig under kontorstid, 8:00 – 17:00 CET. Undantag från den normala kontorstiden kan inträffa och presenteras här

För att få hjälp, välj först något av våra huvudområden nedan:

Supportalternativ

Supportalternativ för iCoordinator

Om du har en fråga rörande hur en funktion fungerar, upplever ett problem eller om du tycker att något borde fungera annorlunda, kontakta vår support på något av följande sätt:

Online-support
Här kan du finna vår Online-Hjälp för att få tillgång till produktinformation om iCoordinator.

Chat-support
Längst ner på sidan hittar du vår chattruta. Skriv och chatta direkt med vår support.

E-postsupport
Skicka ett mail till: support@designtech.se

Telefonsupport
Ring oss på: +46 (0)920 37737

Supportformulär
Här kan du fylla i dina uppgifter direkt i vårt Supportformulär.

Supportalternativ för ProjectCoordinator

Om du har en fråga rörande hur en funktion fungerar, upplever ett problem eller om du tycker att något borde fungera annorlunda, kontakta vår support på något av följande sätt:

Online-support
Här kan du finna vår Online-Hjälp för att få tillgång till produktinformation om ProjectCoordinator samt vårt FAQ-avsnitt.

Chat-support
Längst ner på sidan hittar du vår chattruta. Skriv och chatta direkt med vår support.

E-postsupport
Skicka ett mail till: support@designtech.se

Telefonsupport
Ring oss på: +46 (0)920 37737

Supportformulär
Här kan du fylla i dina uppgifter direkt i vårt Supportformulär.

Supportalternativ för OEM-partners och återförsäljare

Är du en representant för någon av våra OEM-partners? Välkommen att kontakta vår second-line support på något av följande sätt:

E-postsupport
Skicka ett mail till: support@designtech.se

Telefonsupport
Ring oss på: +46 (0)920 37737

Supportformulär
Här kan du fylla i dina uppgifter direkt i vårt Supportformulär.

Supportalternativ för kundspecifika lösningar

Är du kund eller användare till någon av våra kundspecifika lösningar? Välkommen att kontakta vår support på något av följande sätt:

E-postsupport
Skicka ett mail till:: support@designtech.se

Telefonsupport
Ring oss på: +46 (0)920 37737

Supportformulär
Här kan du fylla i dina uppgifter direkt i vårt Supportformulär.

Supportalternativ för tredjepartsprodukter

Om inte annat avtalats ger inte Designtech support för tredjepartsprodukter. Är du osäker på vad som gäller i ditt fall, rådfråga oss via någon av dessa kontaktvägar:

E-postsupport
Skicka ett mail till: support@designtech.se

Telefonsupport
Ring oss på: +46 (0)920 37737

Supportformulär
Här kan du fylla i dina uppgifter direkt i vårt Supportformulär.

Prova våra Projekt- och Dokumenthanteringslösningar