Vilken edition av iCoordinatorpassar dig?

iCoordinator™ finns i ett antal editioner som är framtagna för att passa kunder med olika behov.


Se de fyra editionerna nedan:

document-management

iCoordinator™ Kundportal

iCoordinator™ Kundportal ger möjlighet att dela dokument med företagets alla kunder och leverantörer till en fast, låg och kalkylerbar kostnad.

Genom en egen kundportal kan företaget på ett professionellt, trygg och behörighetskontrollerat sätt dela filer med kunder och leverantörer.

LÄS MER

iCoordinator™ Enterprise

iCoordinator™ Enterprise är den editionen som vänder sig till den som söker det där lilla extra, både avseende funktionalitet som tillgång till service och support.

Förutom samtliga av de funktioner som återfinns i övriga editioner har du i Enterprise tillgång till iCoordinator Desktop som ger dig möjlighet att synkronisera filerna mellan portalen och filhanteraren på din lokala dator.

LÄS MER

iCoordinator™ Projekt

Grundidén med iCoordinator™ Projekt är att underlätta för dokumentbaserat tryggt samarbete i projekt.

Känn lugnet av att ha kontroll över projekten, även när många organisationer är inblandade, genom att minimera risken att obehöriga kommer åt material och information som de inte ska ha tillgång till.

LÄS MER

iCoordinator™ OEM

iCoordinator™ OEM är en edition som vänder sig till molnleverantörer av andra IT-tjänster och som vill använda valda delar av iCoordinators klienter (Web, Desktop, Mobile och Web Extension) som en del av sin egen tjänst under eget varumärke, så kallad OEM eller White labelling.



LÄS MER